Lite om Vanessa Hudgens ! :D


(en gammal bild) på hon och zac eftron, han är så sööööt ! :D

för er som inte vet så är det Vanessa hudgens och Zac Efron som spelade Troy och Gabriella i "High School Musical"





Här har ni nyare bilder på Vanessa:

Vanessa och Hennes pojkvän Austin Butler, Tagna för 5månader sen:




Tagna 15 maj 2012:







Tagna 11 Maj:





Tagna 7 Maj:



Men jag kan säga att hennes hår är nästan till 80% löshår ;D

För någon månad sen såg hon ut såhär :




Hon klippte av sig allt hår så att hon skulle få en roll i en film och såhär såg hon ut i filmen:



Här är en bild på VAnessa och Zac när dem var ihop, dem är så söta ihop ! :



Här är en bild på Austin Butler, Vanessas nuvarande pojkvän:


Här är en då och nu bild på vanessa , jag äskar hennes kropp på bilden till VÄNSTER! :)



Hoppas ni inte blir sura för att jag gjorde detta inlägg om vanessa och inte om Justin. För jag tycker det är kul att skriva om olika kändisar. Jag ska nog starta en blogg om kändisar ! :D

KRAM


Kommentarer
Postat av: onlybiebersgirl

fina bilder. du är jätte fin :)

2012-05-18 @ 20:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0