Robert Hämd på paparazzi !


Robert Pattinson
är förmodligen en av de hetaste paparazzi-måltavlorna världen någonsin har skådat, så det är inte så konstigt att han blivit väldigt, väldigt, väldigt trött på dem. De jagar honom vart han än går, och han kan knappt tro längderna vissa av dem är villiga att gå bara för att få en bra bild. Till Elle Magazine avslöjade han nyligen att några av dem till och med tog med droglangare till hans bil, så att de kunde få en bra bild! Chockerande! Vi tycker verkligen synd om killen.

Han förklarade, "Ett gäng
paparazzi följde efter mig, och jag tänkte att det bästa sättet att hantera det var att stanna min bil mitt i gatan och säga, 'Jag åker inte, och jag kommer inte att tala med er längre.' De blev skitsura eftersom de inte kan ta samma bild om och om igen. De försökte få alla dessa droglangare att komma upp till bilen. Jag tänkte typ, 'Herregud, det här är galet.'"

Han sa däremot, att han planerar att låta dem få smaka på sin egen medicin i sinom tid...

Han sa, "När jag inte längre är lika känd och det knappt finns några
paparazzi runtomkring - Jag vet inte, om 15 år eller något, så gillar jag idén av att en paparazzo kommer ut och försöker ta en bild, och jag slår skiten ur honom. Jag menar, från ingenstans, när min bild inte är värd några pengar och jag har spenderat alla mina pengar, så att de inte kan stämma mig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0