Mer bilder när justin var på ön St.Lucia med Selena .Bilderna är från en tysk tidning . Över sätter under bilderna :P


Övertexten "Tonårsidolen Justin I duschen" Den blåa texten .
Och det i den röda rutan står det  "Jag tycker inte om när tjejer har för mycket smink och du kan inse det inte längre igen" dåligt det översätter .
I den stora texten i blått står det "uppmärksamhet Flickor! Dessa bilder är bara för dig"

I den lite större svartare texten över den mindre står det ungefär "Justin är för närvarande i det heliga landet, som nyligen var i Västindien" asså det är skit svårt att översätta så jag hoppas ni läser :P

Men den lilla texten kan ni gå in på google och övesätta som jag gjorde för jag orkar inte översätta allt :P

Haha så vart det när jag översatte den som står imellan bilderna Xp
Saftiga och krispiga! Justin visar upp sin nakna överkropp och kan vara bland de teenies badbyxor som vanligt bel eller horts boxare med blixt

Svårt att översätta :P sanden måste åka! Efter att ha njutit stranden befrias justin från irriterande sanden med vattenslangen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0