Justins Stylist Vanessa Price

För två år sen började Vanessa Styla Justin ,Idag, Price och Justin Bieber är oskiljaktiga.
"Du är den enda jag tillåter klippa mitt hår "  sa Justin till VAnessa .En vecka före hans 17års födelsedag var justin redo för en förändring, så Price tog fram sin sax.
"Det känns som silke", säger stylist Vanessa Price om håret som gör miljontals flickor knäsvaga.Justin är  också beroende av Price makeup färdigheter för att täcka en enstaka finne. "Han är en tonåring " han arbetar hårt naturligt vis får han finnar, säger hon.


"Justins hår verkar alltid va på sin plats. Vad är ditt knep?"

"Det handlar
om snittet. Kämpa inte den riktning håret växer. För sid lugg behöver du en klippa som gradvis går från längre till kortare, men inte drastiskt. är det om att föna. Justin hår är bra, jag inte använder en pensel, bara mina händer. Tjockare hår behöver en borste för att guida den på plats.

Then ho is this ? XP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0