Justin i Aftonbladet



Detta kom ut i Aftonbladet 1april Igår . Det dom blandanat frågade Justin vart alla BH tar vägen som fansen kastar upp på scenen då svarade han " Inte vet jag , Jag sparar dom inte i allafall "
Dom frågade också om han får veckopeng och han svarade att han har en gräns på kreditkortet som han inte får gå över . Men han svarade som vanligt inte hur mycket det är .

Ska jag skriva mer om vad det stog får ni komentera så skriver jag mer ;)  


_______________________________

This came out in Aftonbladet 1april yesterday. The Court inter guessed asked Justin where all the bra goes that fans throw on stage when he replied "I do not know, I do not really save them anyway"
They also asked if he gets an allowance and he replied that he has a limit on the credit card that he may not go over. But he said, as usual, not how much it is.

Conment below if you want me to write more about what it said;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0